Employer Branding for Corona virus

אנחנו, אנשי מיתוג מעסיק אופטימיים מטבענו.
אנחנו תמיד נראה את חצי הכוס המלאה בכל ארגון, תמיד נמצא את הצדדים הטובים שאפשר למנף, גם אם יש דברים שצריך לתקן ולשפר, אנחנו בוחרים להתמקד בטוב!
וככזו, החלטתי לכבוד החג לעשות מיתוג מעסיק ל- קורונה.
בתהליך המחקר הראשוני, בודקים מהם התמות המרכזיות , הערכים שהארגון מדבר אותם, אותן חמש חוזקות שעליהן נרצה לבסס את הצעת הערך שלנו לעובד (EVP).

להלן (אחרי מחקר מעמיק) ה- UNIQUE SELLING POINTS
של ארגון הקורונה:

•גלובלי – הקורונה ארגון גלובלי עם סניפים בכל העולם. אפשרות לעבודה וממשקים עם כל העולם
.
•ארגון הדוגל באיזון בין עבודה לחיים פרטים- הזמן עם המשפחה שלכם חשוב לנו ולכן אצלנו ישנה אפשרות לעבודה מהבית. להשקיע זמן בילוי עם הילדים או בתחביבים שתמיד רציתם לקדם ועדיין לעבוד ולקדם פרויקטים.

•תרומה לקהילה ושמירה על איכות הסביבה – ערכים שבקורונה דוגלים בהם. אנחנו מקפידים לשמור על זיהום אוויר מופחת, חזרה לעולם נטול מכוניות ולכלוך ככל הניתן והחשוב מכל אנחנו דוגלים בעזרה הדדית, תרומה לקהילה ושיעורי ארובי בסלון.

•גיוון בתעסוקה- אנחנו בקורונה מקפידים על גיוון בתעסוקה, אצלנו ניתן למצוא עובדים מכל קשת האוכלוסיות ללא הבדל דת, מין ולאום. אין חשיבות לניסיון קודם (אפילו ראשי ממשלה קיבלנו לארגון) ואנו מאמינים בלתת הזדמנות לכולם.

•טכנולוגיה– אצלנו בקורונה ישנו שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. חשיפה ושימוש באפליקציות מתקדמות לעבודה מרחוק (ZOOM). העובדים שלנו מתפתחים ומתקדמים, נמתחים ומגלים שרירים חדשים כל יום מחדש.
זו רק ההתחלה, בהמשך נדבר פה על איך ממשים את אסטרטגית מיתוג מעסיק בארגון קורונה.
איך מתנהל שלב הגיוס והקבלה לעבודה (מהי חווית המועמד שלנו)?
איך מנהלים תקשורת פנים ארגונית?
מהי חווית העובד שלנו ואיך אנחנו דואגים לשמירה על מחוברות גבוהה?

בינתיים, מאחלת לכולנו חג פסח שמח, בריאות, שמחה, קצת שקט נפשי והרבה אהבה.

בתקווה להיפגש בצד השני של העקומה 🌸