תהליך עומק – מיתוג מעסיק A-Z

שלב A

בניית אסטרטגיה – EVP

מחקר מעמיק בתוך הארגון ומחוצה לו המזקק את הסיפור המיוחד של הארגון והערכים אותם נרצה לגבש לידי מסרים פנימה והחוצה.

המחקר נעשה ע"י קבוצת מיקוד וראיונות עם עובדים, מנהלים, מועמדים, עובדים לשעבר וחברות השמה וגיוס.

כמו כן מחקר מתחרים מעמיק -ערוצי גיוס, פעילות בסושיאל ואתר דרושים.

שפת מיתוג המעסיק- בניית שפה ויזואלית המייצגת ומלווה את כל פעילות מיתוג המעסיק. השפה הינה תת שפה תחת ספר המותג של הארגון ועוטפת את כל הפעילות שלנו בפנים ובחוץ.

שלב B

בניית תוכנית עבודה ליישום והטמעת מיתוג מהעסיק

מיתוג המעסיק נוגע בכל נקודות המפגש עם העובד בארגון: גיוס, קליטה, הכשרה, חווית עובד, תקשורת פנים ארגונית, רווחה וכמובן דפי הסושיאל (פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין) .

האתגר וההתרגשות נמצאים ביישום וההטמעה של מיתוג מהעסיק.

ביחד נראה איך המיתוג רוקם עור וגידים, מושרש בארגון וצובע אותו בצבעים המתאימים לו.

ליצירת קשר לתהליך ממוקד למיתוג מעסיק, השאירו פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם