אסטרטגיה למיתוג מעסיק
שלב A
בניית אסטרטגיה – EVP
לפני שאנחנו יוצאים החוצה לעולם וצועקים 'אני שווה, בואו לעבוד אצלי!' אנחנו צריכים קודם כל להבין 'למה?' – למה שווה לעבוד בארגון הזה, מהן החוזקות הארגוניות שעליהן נבסס את הסיפור המותגי שלנו. בעגה המקצועית זה נקרא EVP – Employer Value Proposition. כלומר, הצעות הערך שלי כמקום עבודה לעובדים שלי.
האסטרטגיה מתבססת על מחקר ארגוני שבו אני לוקחת מגוון פרמטרים, מכניסה הכל לסיר גדול – וממנו מוציאה את החוזקות הארגוניות. את האסטרטגיה והחוזקות אנחנו מזקקים באמצעות שולחנות עגולים של עובדים ומנהלים, מחקר מתחרים, שיחות עם חברות השמה ומחקרים פנים ארגוניים קודמים.
התוצר שמתקבל בסופו של תהליך האסטרטגיה הוא שנקבל תמונה ברורה המשקפת את התרבות הארגונית של הארגון, מהם החוזקות הארגוניות ומהם הפערים. התמונה תהווה בסיס איתן לבניית תוכנית העבודה בשלב ההטמעה, חשוב לציין שתוכנית העבודה מתייחסת גם פנימה בתוך הארגון וגם החוצה.
שלב B
אריזה מיתוגית
בשלב זה "נארוז" את תוצרי האסטרטגיה:
✧ סלוגן שילווה את מיתוג המעסיק של הארגון.
✧ שפה ויזואלית שתתן במה לחוזקות הארגוניות, ולעובדים.
ליאת שמאולי ליכטנשטיין
סמנכ"ל משאבי אנוש
מיכל מלווה את הארגון בכל תהליך מיתוג מעסיק קרוב לשנה,
מיכל בנתה את האסטרטגיה לתהליך ואחראית על הוצאתו לפועל,
מיכל חיה נושמת ומכירה היטב את העולמות הנדרשים וביאה את הטרנדים הנדרשים
והכלים הנדרשים להצלחת התהליך.
מהרגע הראשון מיכל התחברה לארגון, הבינה את הקצב הארגוני,
התחברה ל DNA והפכה להיות חלק מצוות ה-HR שלנו.
שירלי גפני
סמנכ"ל מש"א
מיכל עזרה לנו לבנות תשתית מיתוג מעסיק מאפס.
במלוא הכריזמה, אנרגיה ויצירתיות מיכל נכנסה לנו ללב ובמקצועיות רבה תמכה בנו בקידום ושיפור תהליכי קליטה בחברה, מפגשים עם מנהלים על מנת להגדיר תוכנית עבודה שנתית, מפגשי הסברה לעובדים על עולם המיתוג והחשיבות, הובלת תהליכים חדשים אשר מקדמים את החברה שלנו וקידום החברה ברשתות החברתיות.
שלי חיים יצחקי
מנהלת מיתוג מעסיק
בחרנו במיכל ללוות אותנו בתהליך בניית תכנית השגרירים של VERINT, “The Talkers”.
כבר משיחת ההיכרות מיכל הגיעה מגובה בהמון דוגמאות, רפרנסים, רעיונות יצירתיים ואנרגיה מדבקת לעשייה.
תהליך העבודה בבניית התכנית היה סופר מקצועי, החל מהחשיבה של איך לבחור את הנציגות והנציגים הנכונים, באיזה כלים לספר את הסיפור שלנו ומה ואיך למדוד.
העבודה עם מיכל לאורך כל הדרך הייתה ועודנה מהנה, מפרה, אנרגטית ומקצועית. מעבר לפן המקצועי, למיכל יש פרסונה מדבקת וחותם אישי בכל דבר שהיא נוגעת בו.
אנחנו נהנים מהערך שהיא מביאה איתה בכל שלב בתהליך.
הדר ברינה
מנהלת גיוס
את מיכל פגשתי לפני כמה שנים בתפקידי כמנהלת גיוס בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים.
היה לי ברור שפגשתי שותפה לדרך, לעשייה, לחשיבה ולהובלה של תוכן ושיווק הגיוס והארגון פנימה והחוצה.
מיכל, ליוותה פרוייקטים מגוונים בהראל והיום גם במקס בעולמות של מיתוג מעסיק: הפקה של סרטונים, מבצעי עמ"ח, קמפיינים יצירתייים, הפקות ליום האישה/ יום המשפחה, ליווי תוכנית שגרירים ועוד.
בכל העבודה המשותפת מיכל גילתה מקצועיות, טונות של יצירתיות, היתה ביצועיסטית ועשתה את הכל בחיוך ענק ולב גדול.
פשוט תענוג לעבוד איתה.