הטמעת מיתוג מעסיק

בהתאם לתוצרים בשלב המחקר ובניית הסיפור המותגי, אני בונה תוכניות הטמעה פנים וחוץ ארגוניות שילוו אתכם לאורך שנים. זה שלב ההטמעה, שבו אנחנו מחליטים איפה ואיך הארגון הולך לספר את הסיפור שלו.
לגלות לכם סוד? זה לא רק בסושיאל 😊
ההטמעה של מיתוג המעסיק עוטפת את העובדים שלכם ב-360 מעלות ובעצם צריכה לבוא לידי ביטוי בנקודות שונות במעגל חיי התעסוקה שלהם: גיוס, onboarding, הדרכה, תקשורת פנים ארגונית, חוויית עובד ועוד.
בשלב זה אלווה אתכם בדרך המיוחדת שבה נספר את הסיפור שלכם במקומות הבאים:

Group 244

מה זה אומר?

✧  ניהול עמודי סושיאל למיתוג מעסיק (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין)
✧  ניהול קמפיינים לגיס ולמודעות
✧  אירועים מיוחדים למיתוג מעסיק (וובינר, האקתון, מיטאפים)
✧  שיווק הגיוס
✧  בנייה וניהול תוכניות שגרירים וקהילות פנים ארגוניות
✧  בניית מסע חוויית המועמד ו-onboarding
✧  אפיון וליווי בניית דף קריירה לארגון.

בואו נתמקד
p4

שלי חיים יצחקי

מנהלת מיתוג מעסיק

בחרנו במיכל ללוות אותנו בתהליך בניית תכנית השגרירים של VERINT, “The Talkers”.
כבר משיחת ההיכרות מיכל הגיעה מגובה בהמון דוגמאות, רפרנסים, רעיונות יצירתיים ואנרגיה מדבקת לעשייה.
תהליך העבודה בבניית התכנית היה סופר מקצועי, החל מהחשיבה של איך לבחור את הנציגות והנציגים הנכונים, באיזה כלים לספר את הסיפור שלנו ומה ואיך למדוד.
העבודה עם מיכל לאורך כל הדרך הייתה ועודנה מהנה, מפרה, אנרגטית ומקצועית. מעבר לפן המקצועי, למיכל יש פרסונה מדבקת וחותם אישי בכל דבר שהיא נוגעת בו.
אנחנו נהנים מהערך שהיא מביאה איתה בכל שלב בתהליך.

Frame 246 (13) Frame 246 (11)

    בואו נדבר על זה