ערך קידום אג'נדות חברתיות

היה לי הכבוד להתראיין לכתבה של דפנה ברמלי גולן מגלובס בנושא של שטף הפרסומות והקמפיינים שמשקיעות היום חברות ההייטק בכדי לגייס עובדים חדשים .

מצ"ב קישור לכתבה:

https://iglob.es/?1001392918

 

facebook-app-symbol 1 linkedin (1) 1 Vector (1)

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

להתאים מיתוג מעסיק למציאות משתנה

"כשקורה משבר כל כך גדול, ארגון מנסה להבין איך נכון לתקשר עם העובדים שלו, מהם המסרים שבוחרים להעביר, מי מעביר אותם ובאילו אמצעים. הרי לא בכל הארגונים העובדים תמיד מחוברים למחשב. אלה סוגיות שמלוות את הארגונים עד היום, מכיוון שהמציאות כל הזמן משתנה, וצריך להתאים את המסרים הפנים ארגוניים בהתאם".

Elastic EVP

בעולם העבודה הנוכחי שבו הכל זז ומשתנה במהירות EVP גמיש זהו משהו שמתבקש.

ערכים חברתיים במקום מסיבות

"ארגונים שימשיכו לשבת על הגדר, ולא יטמיעו ערכים ואג'נדות משמעותיים לא יבלטו בתחרות הגוברת על מיצוב תעסוקתי"

FOBO – fear of missing a better option

האם לקבל את הצעת העבודה הזו או לחכות לטובה יותר, איך לקבל החלטות? איך אפשר להתחייב, הרי עוד לא בדקנו את הכל…

עד כמה רחוק נעז להגיע?

"עשינו שינויים שהיו לוקחים לנו 5 שנים לפחות".

מחוברות ארגונית

כדי לבנות את תדמית הארגון בתקופה מטלטלת זו, אנו לא יכולים להמשיך להסתכל רק "החוצה" אלא חייבים להפנות מבט גם "פנימה"…

חשיבות המנהלים בתהליך מיתוג מעסיק

על מיתוג מעסיק אמרנו (כמעט) הכל.
אבל מה עם המרכיב החשוב ביותר במיתוג?

Frame 246 (13) Frame 246 (11)

    בואו נדבר על זה