חשיבות המנהלים בתהליך מיתוג מעסיק

על מיתוג מעסיק אמרנו (כמעט) הכל.
אבל מה עם המרכיב החשוב ביותר במיתוג? המנהלים.
5 תובנות מההרצאה שלי לפורום ניהול השבוע:

facebook-app-symbol 1 linkedin (1) 1 Vector (1)

✧ניהול ישיר הוא הסיבה העיקרית בגינה עובדים נשארים בארגון והוא הסיבה העיקרית לעזיבת הארגון.
✧מערכת היחסים של עובד עם מנהל היא המדד החשוב ביותר להצלחה או כישלון במיתוג המעסיק.
✧ניהול קובע את התרבות הארגונית ומשפיע ישירות על המציאות והתפיסה של העובד של – איך זה לעבוד בארגון.
✧ניהול חווית העובד לאורך מחזור חיי העובד הוא אחריות ארגונית לפיה לצוות הניהולי יש מודעות טובה למותג המעסיק בזמן אמת והוא אינו מסתמך רק על משאבי אנוש להטמעת האסטרטגיה למיתוג מעסיק.
✧מנהיגות ניהולית מחליפה את הניהול המסורתי ומשרתת נכון יותר את מותג המעסיק שלכם.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

FOBO – fear of missing a better option

האם לקבל את הצעת העבודה הזו או לחכות לטובה יותר, איך לקבל החלטות? איך אפשר להתחייב, הרי עוד לא בדקנו את הכל…

מחוברות ארגונית

כדי לבנות את תדמית הארגון בתקופה מטלטלת זו, אנו לא יכולים להמשיך להסתכל רק "החוצה" אלא חייבים להפנות מבט גם "פנימה"…

Elastic EVP

בעולם העבודה הנוכחי שבו הכל זז ומשתנה במהירות EVP גמיש זהו משהו שמתבקש.

ערכים חברתיים במקום מסיבות

"ארגונים שימשיכו לשבת על הגדר, ולא יטמיעו ערכים ואג'נדות משמעותיים לא יבלטו בתחרות הגוברת על מיצוב תעסוקתי"

עד כמה רחוק נעז להגיע?

"עשינו שינויים שהיו לוקחים לנו 5 שנים לפחות".

להתאים מיתוג מעסיק למציאות משתנה

"כשקורה משבר כל כך גדול, ארגון מנסה להבין איך נכון לתקשר עם העובדים שלו, מהם המסרים שבוחרים להעביר, מי מעביר אותם ובאילו אמצעים. הרי לא בכל הארגונים העובדים תמיד מחוברים למחשב. אלה סוגיות שמלוות את הארגונים עד היום, מכיוון שהמציאות כל הזמן משתנה, וצריך להתאים את המסרים הפנים ארגוניים בהתאם".

ערך קידום אג'נדות חברתיות

הערך של קידום אג'נדות חברתיות או ערכיות גדול יותר מערכו של כל שלט חוצות.

Frame 246 (13) Frame 246 (11)

    בואו נדבר על זה